Esate NT vystytojas?
Su VR ARENA Home, NT vystytojas įgyja inovatyvų įrankį, padedantį pirkėjams pamatyti ir pajausti pilnai įrengtą, nors dar nepastatytą objektą, kad ir kitoje šalyje, sukuriant emocinį ryšį su turtu ir padidinant sprendimą pirkti. Tai ne tik išskirs projektą rinkoje, bet ir supaprastins, bei pagreitins pardavimo procesą.
1
Realistiškas erdvės patyrimas:
Potencialūs pirkėjai gali natūraliai pasivaikščioti po būsimą butą ar namą, pajusti kambarių aukštį, plotį, apšvietimą ir erdvės pojūtį, dar jam nesant fiziškai. Tai padeda suprasti, ar išplanavimas atitiks jų poreikius, sumažinant abejones.
2
Spartesnis sprendimų priėmimas:
Kadangi pirkėjai iš anksto pamatys būsimą būstą „gyvai“, jie gali greičiau apsispręsti dėl pirkimo, sutaupant laiko bei lėšų, reikalingų tikriems pavyzdiniams butams ar demonstracinėms ekspozicijoms.
3
Išskirtinis pardavimo įrankis:
VR ARENA Home technologija išskiria NT vystytoją iš konkurentų, suteikdama inovatyvų būdą demonstruoti dabartinius ir būsimus projektus. Tai kelia projekto vertę rinkoje, pritraukia modernesnę, inovacijomis besidominčią auditoriją.
4
Kelios apžiūros vienoje vietoje:
Vietoje to, kad pirkėjai keliautų į skirtingus objektus, visas objekto alternatyvas galima pademonstruoti vienoje VR arenoje. Tai patogu ir efektyvu, leidžia lyginti skirtingus butų ar namų išplanavimus bei apdailos variantus.
5
Emocinis ryšys su turtu:
Pirkėjai, „pasimatuodami“ būstą, sukuria emocinį ryšį – nebe tik žvelgia į brėžinius ar planus, bet iš tiesų jaučia, kaip atrodys gyvenimas tame objekte. Tai skatina juos greičiau priimti sprendimą pirkti.
6
Ekonomiškumas:
Nereikia investuoti į brangius demonstracinius butus ar laikinus maketus, o pakeitimus projekte galima atlikti dar iki realių statybų. Tai sumažina nenumatytas išlaidas ir klaidas vėlesniuose etapuose.
7
Nuotolinis pristatymas užsienio pirkėjams:
Objektus galima pristatyti klientams iš kitų miestų ar šalių, kadangi VR apžiūros gali vykti bet kurioje VR ARENA Home vietoje. Tai plečia pirkėjų ratą tarptautiniu mastu.
8
Projektų marketingas ir reklama:
VR ARENA Home platforma gali tapti papildomu reklamos kanalu, kur pirkėjai atranda NT vystytojo projektus. Tai padidins projekto žinomumą ir suinteresuotų klientų srautą.
9
Skirtingų apdailos ir įrengimo variantų pristatymas:
VR arenoje galima pateikti skirtingas įrengimo klases (ekonominį, prabangų, modernų, skandinavišką) ar baldų bei interjero elementų variantus, leidžiančius pirkėjams rasti idealų sprendimą.